Monday 5 January 2015

selamat datang 2015

Hi,




sekarang da masuk 2015
so ape korang nye wishlist dan azam tok 2015??

ada sesetengah orang 
~nk khwin
~nk beli rumah
~nk pegi haji
~nk kejar pangkat

macam2 lagi la

tapi azam aku utk tahun baru nie aku berazam utk menjadi isteri solehah utk suami aku (phoohh..mudah2an..doakan yea kengkawan)

menjadi ibu yang terbaik utk anak-anak aku 
(hamboih cm ramai jek anak aku kan..hehe..mn taw akn dtg beranak-anak)

menjadi pekerja dan pelajar yang cemerlang
yess im part time student..now da ad baby quite kelam kelibut ribut life aku..but take it as challenging

semoga 2015 nie dan tahun2 berikutnya aku dikayakan rezeki dari ALLAH S.W.T

so, mari kita sama2 berubah menuju ke arah kebaikan..eeececeehh da cm prof. muhaya da aku nih..bhahahaa..

jom sama2 kita amalkan ayat 1000 dinar..salah satu ayat murah rezeki..AMIN

No comments :

Post a Comment