Tuesday 27 January 2015

KENDURI AQIQAH MUHAMMAD AATIF

Assalamualaikum n Hi,

10.1.2015

kenduri aqiqah aatif ktorg sembelih 2 ekor kambing..sb aatif adalah baby boy..so baby boy kena 2 ekor kambing..law baby girl lak sekor kambing je..


cer tgk putih bersih je kn kambing tue..cm kena mandikan..

rate skg bg sekor kambing rm800 so 2 ekor rm1600..
mahalkan skg..nk wt cmne.. harga sume naik..


anak abg tue tgk je ayah diorg ikat kambing tue kt pokok

babah aatif y pakai bj oren tue..bukan sembelih eh..tlg bukak tali y ikat kt leher kambing tue jek..
tp xtaw la if laki aku nie dlm diam ada kebolehan sembelih kambing..hehe

kambing y da disembelih..da laki aku tgh bz buang bulu2 kambing

mula2 aku cm xde ms nk amek pic..tp MIL y beriya2 soh sbgai kenangan..

dalam islam, aqiqah anak makanan y dibuat aqiqah tue seelok eloknya dimasak manis sedikit..
hmm, aku xtaw r MIL aku msk ape..cm kari tp rs cm manis2 ckit..tp sedap woo..memg sedap..sgt super duper sedapnya..

pic ms kenduri xde..sb aku xsempat nk amek bz tlg kt dapur..huhu..menantu mithali kononnye..


alhamdulillah, time kenduri aatif da sihat..cuma still xbape nk ok mood die..xpela syg y pentg ank mama sihat

No comments :

Post a Comment