Saturday 31 January 2015

kedai belangkas mahkota kota tinggi

Assalamualaikum n Hi,

kali nie aku cakap pasal jalan2 cari makan..
dulu b4 pregnant penah makan sekali..aku rasa memg sgt sedap sb belangkas nie rs isinya cm ketam cume lg manis n telur belangkas nie rasa lemak..

sesape y xpandai mkn boleh mabuk eh..so far aku makan ok..

kali nie aku g ngn suami aku..dia xpenah makan..aku sogok dia ngn pelbagai cite betapa sedapnya belangkas nie n dia pn teruja utk cuba makan..

aku pun google cari ctc nokedai nie..

so sesapa nk makan belangkas kt kedai nie boleh la booking dl sb makanan kt kedai nie slalu cepat abis..

ni no ctc pak hamid 019-7061680 




nie apa y aku order..belangkas asam pedas, siput gonggong, lokan masak blackpaper n ulam ckit..belacan mestila kn..

so yummy time..

isi belangkas memg sedap..lg sedap dari isi ketam..

uolls boleh la pegi try..sblm pegi better call p.hamid dl utk booking sb takut abes..kedai nie tutup kol 2.00 petang..

buka dari isnin smpai sabtu..ahad dia tutup yea...

so..terjah la..hehehee..

No comments :

Post a Comment