Tuesday 2 December 2014

::PANTASNYA MASA BERLALU::

ASSALAMUALAIKUM

Rasa mcm cepat betol ms berlalu..now da buln disember..masuk ke hujung tahun

So.. Semua org mesti da pasang azam baru memasingkan

~Ada y nak kahwin so kena kumpul duit
~ada y nak beli rumah beli kereta
~ada y nak berbiz bagi tambah pendapatan keluarga

Hehehe

Sempena nak masuk tahun baru nie, dapatlah aku diary 2015 from my agent kak harinah..

Aku apply medical card for my muhammad aatif..

Utk zaman skg nie mdical card very important to everybody

Aku sbg mama kepada muhammad aatif hanyalah sediakan payung sebelum hujan...

Tidak pernah meminta untuk aku atau ahli keluargaku sakit..

Aku hanya lebih kepada bersikap berhati-hati sebab aku xtaw apa akan jadi pada masa akan dtg..

Aku bukanlah seorang hartawan y punya duit berkepuk kepuk sampai xhabis dipakai..y mn kalau aku or family member sakit boleh cucuk duit cmtu saja..

Aku hanya manusia biasa dengan rezeki y cukup untuk keluargaku dari ALLAH S.W.T

Jadi sesapae y nk apply insurans boleh la apply dgn kakak nie..bukaklah fb die Harinah Hamzah


No comments :

Post a Comment