Tuesday 21 January 2014

SHAKLEE VS ENDOMETRIOSIS

Assalammualaikum ollsss.....

entry kali nie aku akn cite pasal supplement y aku mkn bg mengatasi mslh endo aku tue...smbungan entry y lepas...

bagi semua gegurl di luar sn, jgn cepat berputus asa dgn apa y terjadi..bg y beragama Islam, banyakkan berdoa, bertawakal, dan redha dengan ketentuan ALLAH...walaupun berat utk diterima..tp asalkan kite redha insha Allah, ALLAH pasti akn mendengar doa kite...

aku ada banyak tengok tentg kebaikan mkn supplement shaklee..xpecially bg sesape y ada penyakit cm aku and nk dpt baby...

secara xlangsung aku PM kak nurul...agen shaklee tok aku bertanyakan dgn lebih lanjut lg tentg produk shaklee nie...

kak nurul pn terangkan cara penggunaan n pengambilan shaklee nie...aku pn trus daftar jd ahli shaklee...senang sb banyak kebaikan shaklee nie..

antara y aku amek tok kesuburan + mengawal endo aku tue..

* ESP
*VIT E
*ALFALFA
*B COMPLEX
*VITA LEA

selain tue kita sbgai umat Islam dan umat Nabi Muhammad S.A.W aku amalkan segala diet pemakanan nabi...

antaranya:

*1 sudu madu diminum sewaktu pagi dan malam (minum ms perut kosong)
*byk kan makan kekacang seperti badam
*segala masakan aku byk guna minyak zaitun berbanding minyak sawit...law gune aku akn campurkan ckit    minyak sawit n minyak zaitun.
*segala masakan aku akan campurkan dgn habatus sauda...manfaatnye bley tengok sini
*aku da xmakan segala makanan fast food

Alhamdulillah, saiz endo aku xmembesar...2 bln sekali aku akn g check tok pastikan ia xmembesar...seram meh nk belah2 perot nie..tp law da terpaksa, kene la wat kn...

hampir 6 bulan aku amalkan pemakanan nie b4 aku disahkan pregnant...n aku kosong hampir 8 bulan..taw x kosong tue ape???...mkne nye aku lom preggy g lorh..huhuhuuuu...

next entry lak nt aku setori ckt amalan bacaan tok endo n tok dapatkan zuriat..yang penting usaha, doa dan tawakal ok kengkawan sekalian..ALLAH tidak akn memakbulkan doa hambaNya y cepat berputus asa

No comments :

Post a Comment